»Zakaj imam rad/-a svojo šolsko knjižnico«

Mednarodni mesec šolskih knjižnic – oktober 2018

V letošnjem oktobru so se slovenske šolske knjižnice že dvanajsto leto zapored pridružile praznovanju mednarodnega meseca šolskih knjižnic. Tudi letos ga je koordinirala Sekcija za šolske knjižnice pri Zvezi bibliotekarskih društev Slovenije, geslo meseca pa se je osredotočilo na samoreflektivno – čustveno komponento pomena šolskih knjižnic.

Šolske knjižnice so nujno potrebne pri razvoju medosebnih kompetenc, pri spodbujanju strpnosti in sprejemanju drugačnosti, pri razvijanju učnih strategij, različnih vrst pismenosti, kritičnega mišljenja in ostalih kompetenc, ki so ključ za uspešno delovanje v sodobni družbi.

Ferdovci so mesec šolskih knjižnic tudi letos obeležili z raznolikimi dejavnostmi: reševali so knjižno uganko in anketo na temo meseca šolskih knjižnic, sodelovali so v jesensko obarvanih ustvarjalnih delavnicah, na knjižni čajanki prebirali ljudske pravljice iz bogate zakladnice pripovedi Antona Dremlja – Resnika, v priložnostni razstavi ob evropskem letu kulturne dediščine so izpostavili pomembnejša imena, dela in dogodke Šentvida pri Stični, ogledali so si slovenski mladinski film po knjižni predlogi, mesec šolskih knjižnic pa so predstavili tudi na panoju pred vhodom v knjižnico in na šolski spletni strani.

In zakaj imajo učenci radi svojo šolsko knjižnico? Anketa, v kateri je sodelovalo 37 ferdovcev od 3. do 9. razreda, je prinesla naslednje ugotovitve …